* KerstKnuffel * - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu * KerstKnuffel * - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu

* KerstKnuffel *

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

19 December 2012 | Benin, Cotonou

* onderstaande tekst stond eerst in een hartje
(uuuuuren op geploeterd! Maar de site pakt 'm niet)...
Dan maar een fotootje erbij, en de tekst even zo:

Lieve Vrienden,
Ik wens jullie een heel mooi Kerstfeest
en een geweldig, gaaf, gezond, gelukkig en gezegend 2013!!!

PS: Bedankt voor alle superlieve berichtjes afgelopen jaar!
Ik kan niet uitdrukken hoe goed dat ‘n juffie doet! ☺
Merci beaucoup!

-xxx- Marloes

• 19 December 2012 - 13:47

Daantje:

Lieve Marloes,

Voor jou ook heel fijne kerstdagen gewenst. Een goed 2013 nog niet, want hopelijk is m'n pakketje (jaja.. je mag heel nieuwsgierig worden) op tijd om je dat nog te wensen ;)

Ik mis je wel hoor! Weet je nog toen elkaars date waren op tweede kerstdag? Good memories :)

Geniet van deze bijzondere kerst.
    Liefs mij

• 19 December 2012 - 13:52

Jose:

Hoi Marloes, natuurlijk ook vanuit THE SAUS, fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2013 gewenst.
    Ga zometeen weer effe met vriendin(netje) op pad. Koetsje is gerepareerd en loopt als 'n nieuwe. Groetjes José

• 19 December 2012 - 14:53

Jeannette:

lieve Marloes, geweldige foto! Ook van ons de allerbeste wensen en zegen op je pad! <>< Foort, Marc, Ezra en Jeannette

• 19 December 2012 - 16:57

Corrie Goudswaard:

Lieve Marloes,
    Een HEEL gelukkig Kerstfeest;ook al is het [te] warm,valt er geen sneeuw [hier ook niet] je hebt gelijk ,het is nat,regen ,mist ,lage wolken,grijs en grauw,genoeg???
    Kortom ;Kerstmis komt van binnen,ook al zijn de lichtjes en de boom traditie, en is het om in superlatieven te spreken ,Magnifiek,al die lichtjes,we bewaren ze wel voor je .
    We wensen je ,nogmaals,een heel gelukkig Kerstfeest, Lichtdrager !
    Kus van ons,Kees,Corrie en Bo

• 19 December 2012 - 19:34

Liesbeth:

Hai Marloes. Ook wij wensen jou daar goede kerstdagen en een super goed,gezellig en vooral gezond 2013. Leuk foto heb je gemaakt van je kerstgroet. T,zal wel raar zijn,kerst met deze warmte te vieren. Heel veel succes verder. Groetjes van Rinus en Liesbeth

• 19 December 2012 - 19:56

Ad En Marijke:

Hallo Marloes,
    Een feest alleen voor iedereen,wat apart,en zeker in jouw omstandigheden.We wensen je een heel betekenis vol Kerstfeest en een gezond en gezegend nieuwjaar,liefs ad en marijke.

• 20 December 2012 - 14:36

Maaike:

Lieve Marloes, we wensen jou gezegende kerstdagen toe, en veel geluk en liefde voor 2013. Wat een bijzondere kerst zal het voor jou zijn, i.i.g. onvergetelijk! Geniet ervan!
    Maaike

• 20 December 2012 - 16:58

Corrie Van Den Berg:

Lieve Marloes,

Voor jou ook gezegende Kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar! Wat een leuke foto's!

Hartelijke groet, Corrie van den Berg

• 20 December 2012 - 17:43

Patrick:

Ha Zuster,

Bedankt voor je kaart, waren leuke foto's.

Hele fijne kerstdagen daarzo, je hebt in ieder geval een witte kerst (#doordenkertje). :P haha.
    Het beste voor 2013 en tot horens.

Groetjes

Je BRO

• 20 December 2012 - 19:20

Tabitha:

Jij ook scheet!

• 23 December 2012 - 12:21

Cees En Nel De Leeuw.:

Wat een leuke foto's. Kerstgroetjes van de overburen en we zien weer uit naar je volgende verslag.

• 24 December 2012 - 23:51

Hendriek Filius:

Lieve Marloes,
    Ook van mij en Ko gezegende kerstdagen en een goed en voorspoedig 2013.
    Kan nog net hè.
    Veel liefs van ons uit Kamperland