One day I'll fly away... - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu One day I'll fly away... - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu

One day I'll fly away...

Blijf op de hoogte en volg Marloes

25 Augustus 2012 | Nederland, Kamperland

Na een paar weekjes te hebben genoten van familie, vrienden, en allerlei leuks in NL (en daarbuiten), staat mijn koffer inmiddels weer gepakt:
Bestemming: Benin! (West-Afrika)

Volgende week zaterdag vertrek ik voor tien maanden naar Cotonou, om daar de NL Taal-en Cultuurschool te leiden (jaja, Bakkertje mag zich directrice noemen! ;P) en les te geven aan ong 25 kinderen (voornamelijk NL/Belgisch-sprekend).
Heerlijk jufferen dus!

Een nieuwe uitdaging, een nieuwe kans, een nieuw avontuur…
Ik heb er zin in!

Au revoir!

Marloes

  • 25 Augustus 2012 - 22:35

    Coba:

    Nou Jelle en Nynke gaan je missen. Denk je dat we volgend jaar weer welkom zijn voor een dagje Kamperland om je thuiskomst uit Benin te vieren? Groetjes van Coba

  • 25 Augustus 2012 - 22:53

    Foort En Jeannette:

    Marloes, wat is het toch wonderlijk, hoe alle dingen zijn gegaan het laatste, wat zal het zijn, 1,5 jaar....
    Als er mensen zijn die nog twijfelen aan het feit of er Leiding is in ons leven, praat eens met Marloes.
    We hebben vol verwondering met je meegeleefd!! En gaan dat ook doen als je straks in Benin zit.
    Heel veel zegen toegebeden van ons en 'have faith like potatoes'!!!

    Heer, U doorgrondt en kent mij,
    Mijn zitten en mijn staan.
    En U kent mijn gedachten,
    Mijn liggen en mijn gaan.
    De woorden van mijn mond, O Heer, die zijn voor U bekend.
    En waar ik ook naartoe zou gaan,
    Ik weet dat U daar bent.

    Tot gauw!
    Foort en Jeannette

  • 26 Augustus 2012 - 11:29

    Corrie G:

    Lieve Marloes,
    We hebben afscheid genomen,net of je weer zo terug bent,dat is natuurlijk niet zo hoop ik,maar het lijkt zo ...........hum..
    Goed,we hebben lekker thee gedronken met een verrassing..op z''n Marloes ..
    Nu nog een spannend weekje ,ik hoop dat je een beetje relaxed weg kan ,een goede vlucht en reis
    naar het verre Benin.
    We kijken er naar uit ook weer een stukje van dit land te leren kennen.
    een mooi lied om mee te nemen,anders dan de Vrede van God,wel mooi[vind ik]
    God zij met je tot ons wederzien.
    Hij de God der legerscharen,
    Hij zal steeds jouw gang bewaren,
    God zij met je tot ons wederzien.

    God zij met je tot ons wederzien,
    Ga met God en wees een zegen
    voorspoed geev''Hij op je wegen,
    God zij met je tot ons wederzien.

    God zij met jou tot ons wederzien,
    Hier op aard''of eens daarboven,
    waar we eens Hem zullen loven,
    God zij met ons tot ons wederzien.

    Misschien ook een mooi lied voor de mensen die je achterlaat...

    .

  • 26 Augustus 2012 - 12:21

    Jose Franssen:

    Wereldreizigers. Daar heb ik alleen nog maar van gedroomd. Nichtje Lieke ( van Bets) gaat morgen voor 4 maanden naar Canada. Ik wens je veel geluk !!! Gr. José.

  • 26 Augustus 2012 - 12:21

    Jose Franssen:

    Wereldreizigers. Daar heb ik alleen nog maar van gedroomd. Nichtje Lieke ( van Bets) gaat morgen voor 4 maanden naar Canada. Ik wens je veel geluk !!! Gr. José.

  • 27 Augustus 2012 - 23:10

    Peter Anneke:

    een nieuw avontuur een nieuwe uitdaging, veel zegen en een mooie tijd toegewenst.

  • 28 Augustus 2012 - 09:02

    Marijke En Ad Tange:

    lieve Marloes,alweer tijd om te gaan....we wensen je alle goeds toe en zegen op je werk,tot schrijfs
    groetjes ad en marijke

  • 28 Augustus 2012 - 12:50

    Corrie Goudswaard:

    Op verzoek;
    Het lied;':
    God zij met je tot ons wederzien {zie boven]is nr.289 JdeHeer
    liefs Corrie G.

  • 28 Augustus 2012 - 20:56

    Marianne:

    Hé lieve Marloes,
    We gaan al je geweldig leuke, maffe, ontroerende en spannende belevenissen natuurlijk weer volgen en worden tussendoor natuurlijk ook op de hoogte gehouden door Suus ;-D
    Geniet van deze mooie ervaring en we hopen je volgend jaar weer in levende lijve een keer bij ons of Suus te zien om gezellig bij te kletsen.
    Dikke kus en knuffel van Marianne en Hans

  • 29 Augustus 2012 - 07:41

    Corrie Van Den Berg:

    Dag Marloes,

    Ik wens je alle goeds en God's zegen toe voor je volgende reis. Succes met je werk, geniet ervan en ik hoop snel weer iets van je te kunnen lezen!

    Liefs en groeten,

    Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Witte juf in Afrika :)

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 82461

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 13 Juli 2013

BENIN 2012-2013

06 Maart 2012 - 06 Juli 2012

TANZANIA 2012

14 Juli 2006 - 05 Augustus 2006

HONDURAS 2006

13 September 2011 - 30 November -0001

DENEMARKEN 2011

Landen bezocht: