Site weer actief! - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu Site weer actief! - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu

Site weer actief!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 September 2006 | Nederland, Kamperland

Hallo allemaal!


Eindelijk weer een reactie van mij!
Lange tijd heeft m’n site een beetje op een laag pitje gestaan.
Dat had met allerlei factoren te maken…
Ik denk dat jullie het wel zullen begrijpen…
Maar ik heb hem weer een beetje nieuw leven ingeblazen!

Ik wil allereerst nog even iedereen bedanken, die een vorm van meeleven heeft getoond.
Een kaartje, een reactie, een mailtje, maakt niet uit…
Heeeel erg bedankt allemaal! Ik vond het ontzettend lief, en het heeft me heel erg goed gedaan…

Het is nu een ruime maand geleden, dat ik halsoverkop terug naar NL kwam.
Een rare maand, is het geweest…
Moeilijk, om weer je plekje te vinden, in de wereld die gewoon doordraait…
Gelukkig ook maar, dat ie dat doet! Maar wel een beetje lastig soms…

Maar die nare gebeurtenis mag geen stempel drukken, op onze mooie reis!
Het is des te meer een bevestiging op de noodkreet, van Honduras.
Er moet iets veranderen!
Ik wil daar graag, in welke vorm dan ook, mijn steentje aan bijdragen.

Vandaar dat ik mijn herinneringen, goede en minder-fijne, heeel graag met jullie wil delen. Ze horen tenslotte allemaal bij mijn reis…
Allemaal ervaringen die ik heb opgedaan (ze staan inmiddels op de site), en die – stukje bij beetje – een beeld vormen van Honduras…

Ik hoop dat we daardoor misschien iets vaker mogen beseffen, dat we eigenlijk heel dankbaar moeten zijn. En open moeten staan, naar de wereld.
Om nog zoveel te geven,
Om nog zoveel te leren….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kamperland

Marloes

Witte juf in Afrika :)

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 82428

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 13 Juli 2013

BENIN 2012-2013

06 Maart 2012 - 06 Juli 2012

TANZANIA 2012

14 Juli 2006 - 05 Augustus 2006

HONDURAS 2006

13 September 2011 - 30 November -0001

DENEMARKEN 2011

Landen bezocht: