... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu

...

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Met mij gaat het goed. Ik ben veilig en ongedeerd in Nederland aangekomen. Ben wel errug geschokt...
Maar even voor de duidelijkheid: wat in de krant staat, is niet waar! Ik ben niet betrokken geweeest bij de overval...

Bedankt voor jullie lieve reacties! Fijn om te weten dat er zoveel mensen met je meeleven...

Jullie horen nog van me, op dit moment moet ik eerst even rust nemen...

Wees in ieder geval maar niet bezorgd, ik ben Oke...

dikke knuffel allemaal,

van Marloes

  • 29 Juli 2006 - 11:20

    Foort En Jeannette:

    Blij om te horen dat alles goed gaat met je.Een hele geruststelling voor iedereen denk ik.
    We horen wel meer als je weer in Kamperland bent.
    Groetjes Foort en Jeannette

  • 29 Juli 2006 - 20:16

    Maaike:

    Lieve Marloes,
    bedankt dat je even wat van je hebt laten horen, en gelukkig dat je weer veilig terug bent in Nederland. Goed dat je even rust neemt. Nogmaals heel veel sterkte, en groetjes vanuit Kamperland.
    Kees, Maaike, Simon en Mieke

  • 29 Juli 2006 - 20:22

    Cindy:

    Ik kan me nog herinneren dat je heeeeel blij was dat je nu toch mocht helpen in een ander land en dat we daar onze hele wiskundeles voor hebben opgegeven om erover te praten, en nu is het ineens over.. Ik schrok me rot toen ik het las en ik ben zeker niet de enige (dat is wel te lezen!). Ik wil je toch ook heel veel sterkte wensen en gelukkig dat alles goed gaat met je! Waar de krant allemaal niet goed voor is..........
    Heel veel sterkte!
    Veel liefs, Cindy

  • 29 Juli 2006 - 20:25

    Petra:

    Heel attent van je dat ons een oké-berichtje hebt laten horen. Dat stelt ons een beetje gerust. Heel veel sterkte met alles te verwerken enne, we denken aan je. Liefs, Ko-Wim, Petra, Fabian & Eefke.

  • 30 Juli 2006 - 11:00

    Hendriek:

    Een opluchting om wat van je te horen Marloes.
    We hopen dat jij en de anderen van de groep tot rust zullen komen en samen deze nare ervaring kunnen verwerken.
    We wensen jou en Habbo en je familie veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd.
    We hopen je gauw weer te zien in Kamperland.
    Lieve groetjes van Hendriek en Ko Filius.

  • 30 Juli 2006 - 11:31

    Jolanda En Alfred:

    hoi marloes

    We waren erg geschrokken,maar gelukkig is het met jou goed afgelopen.We wensen jou en de rest van de groep veel sterkte toe de komen de dagen.
    groetjes,
    alfred,jolanda&
    diégo sandee

  • 30 Juli 2006 - 14:59

    Mieke:

    Heey Marloes
    Even een berichtje van mij want ook ik leef met je mee..
    Vanochtend in de kerk hebben we voor jou en de groep gebeden. En ook voor de mensen in Honduras. Ik was heel blij toen ik hoorde van Patrick dat alles goed met je ging. Als je terug bent hoop ik dat we weer samen gaan zingen.

    Dikke kus van Mieke

  • 30 Juli 2006 - 17:37

    Fam C. Strating:

    Hallo Marloes,

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat Henny had al gebeld maar we zien of horen je binnenkort wel. Kom eerst maar ff lekker bij!
    Laat het eerst maar goed bezinken en laat je er door dit trieste voorval niet van je goede bedoelingen weerhouden!!

    Veel liefs oppas
    Jim, Luc en Inez

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marloes

Witte juf in Afrika :)

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 82467

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 13 Juli 2013

BENIN 2012-2013

06 Maart 2012 - 06 Juli 2012

TANZANIA 2012

14 Juli 2006 - 05 Augustus 2006

HONDURAS 2006

13 September 2011 - 30 November -0001

DENEMARKEN 2011

Landen bezocht: