Een laatste bericht... - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu Een laatste bericht... - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marloes Bakker - WaarBenJij.nu

Een laatste bericht...

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

12 April 2007 | Nederland, Kamperland

Na bijna een jaar lang bezig te zijn geweest met- en voor Honduras, is het tijd om er officieel een punt achter te zetten.
Een nieuwe editie van FactorTIEN is alweer gestart, ditmaal met de bestemming: Ghana (mochten er jongeren onder jullie geïnteresseerd zijn --> www.factortien.nl) :)

Ik kan terugkijken op een bijzonder bewogen jaar.
Nooit had ik gedacht dat ik op mijn 17e zomaar in Honduras zou zitten,
Nooit had ik gedacht dat de reis zo resoluut afgebroken zou worden…
Maar ook had ik nooit gedacht dat we zo’n enorm bedrag voor deze hulpbehoevende mensen zouden ophalen!
D.m.v. collectes, presentaties, lege-flessen-bonnetjes, een kaartenactie, spaarpotjes op catechisatie of tienerviering, en andere bijdragen en giften, kan ik met grote vreugde meedelen dat het totale bedrag neerkomt op:

€ 4070,50 !!!!

Iedereen die hier op welke wijze dan ook zijn steentje aan heeft bijgedragen, alle gevers: hartelijk dank!

Met dit geld kunnen in Honduras de hulporganisaties aan de slag!
Het zal terecht komen bij organisaties die zich inzetten voor criminaliteitsbestrijding, bendeleden, prostituees, (straat)kinderen, alleenstaande moeders, en arme communities.
Er is hoop voor de toekomst!

Ik wil graag iedereen die mij ook persoonlijk bemoedigd en gesteund heeft gedurende dit Honduras-project (op welke manier ook), heel erg bedanken voor het medeleven. Het heeft me enorm goed gedaan!


:) liefs, Marloes Bakker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kamperland

Marloes

Witte juf in Afrika :)

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 82385

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 13 Juli 2013

BENIN 2012-2013

06 Maart 2012 - 06 Juli 2012

TANZANIA 2012

14 Juli 2006 - 05 Augustus 2006

HONDURAS 2006

13 September 2011 - 30 November -0001

DENEMARKEN 2011

Landen bezocht: